Wij bieden een verscheidenheid van de wereldwijde verkochte merk schoenen, Adidas schoenen, Nike schoenen, Converse schoenen...

Valuta:
Netherlands
Thuis ::  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

Retourbeleid

Alvorens terug te keren items aan ons, lees en volg dan de onderstaande instructies. U kunt ook bellen met onze klantenservice hotline, waar onze klant vertegenwoordiger zal blij zijn om u te helpen.

Worden eerder ontmoet zorg ervoor dat je begrijpt het beleid terug om ervoor te zorgen dat alle standaard e-mail in een van de items terug naar ons.

www.sobrinhas.nl reserveringskosten in rekening gebracht op alle geretourneerde producten rechten.

Algemene Returns

1. Neem contact op met de klantenservice ontvangen start uw project binnen 7 dagen na de terugkeer proces. Wij accepteren alleen producten in hun oorspronkelijke staat.

Houdt u er rekening mee dat we niet kunnen omgaan met geen voorafgaande kennis van een van de producten die we terug. Of alle onderdelen als u wilt uw bestelling terug te keren, moet u contact opnemen met de klantenservice help center, en zorgde ervoor dat "product terug" in de vorm van je tas te nemen.

2, ten onrechte verzonden producten: Voor verkeerd verzonden items (verzonden items geen item besteld), een keer bevestigd, zullen wij verantwoordelijk zijn voor de communicatie met alle vrachttarieven projecten. Als u wilt, kunt u ook het product retourneren en krijgt een volledige terugbetaling, plus verzendkosten.

3. Kleur Fouten: Als de kleur van de ontvangen artikel niet is besteld, komt u in aanmerking voor een volledige terugbetaling. (Dit geldt niet als de kleur verschil wordt veroorzaakt door uw monitor.)

Sport terugkeer vervanging of terugbetaling

Alle items terug na 7 dagen kan het product. Gelieve duidelijk de reden voor de terugkeer pakket. Items terug moeten in de oorspronkelijke, de nieuwe staat, tekenen van slijtage of aangepaste.

1. De kwaliteit probleem:

Volledige terugbetaling uitgegeven kwaliteitsproblemen, zullen we de verzendkosten te betalen op twee manieren. (Kwaliteit problemen zijn onder meer: ​​duidelijke vlekken, scheuren schade en defecte producten.)

2. De grootte van de fout:

Wie ontving het product en de daadwerkelijke metingen, en tussen de maattabel op de site is 2 cm (of later) fout, we denken dat het zal invloed hebben op het product slijtage klanten komen in aanmerking voor een volledige terugbetaling. Er zijn fouten van minder dan 2 cm producten zullen niet worden aanvaard.

Single eliminatie (bevestiging van de betaling)

Annuleren van de bestelling vóór verzending 1. Geen vergoeding.

2. Aanpassen handtas bestellingen komen in aanmerking voor een 25% gedeeltelijke terugbetaling.

Achterstallige artikelen

Als het product niet op de datum van onze inzet is ontvangen, zullen wij een volledige terugbetaling zijn.

Retourbeleid

Kwaliteit problemen:

Wij bieden een terugbetaling, en draagt ​​alle terugkeer kosten. Terug naar het product moet door het project als gevolg van kwaliteitsproblemen (inclusief schade aan de goederen de kwaliteit problemen en fouten) terug binnen de 7 dagen, moeten we gloednieuwe staat, ongebruikt en behouden van de oorspronkelijke tag worden ontvangen.

Gelieve ook verklaren waarom u het product terug te sturen.

Verkeerde kleur:

Wij zullen uw product te vervangen, als gekochte product niet voldoet aan uw bestelling kleur (gepercipieerde kleur verschil is te wijten aan uw computerscherm zal niet parallel conversie).

Verkeerde stijl:

Wij zullen uw product te vervangen, als u ontvangt het product is niet veel soort items.

Let op: Alle retour koopwaar moet 7 dagen retour zijn. Rendementen en uitwisselingen kunnen alleen worden gedaan als het product is gekwalificeerd. (Zie onderstaande lijst), behouden wij ons het recht om te weigeren versleten, beschadigd, of heeft het recht om een ​​item gemarkeerd voor terugkeer verwijderen. Als het item dat we kregen is gedragen, wordt het label verwijderd, of het item wordt beschouwd als onaanvaardbaar terugkeer, behouden wij ons het recht voor om opnieuw onacceptabel voor u geen rechten om te werken. Alle verpakkingen voor producten moet intact en niet beschadigd zijn.

Exchange verzoek

1. Uw eerste order nummer (dit is belangrijk).

2. Oorzaak Exchange en vervanging stijl naam, het nummer en de kleur die je vervangen.

3. Uw verzendadres en telefoonnummer.

Annuleer bestelling

1. Als u uw bestelling (behalve aangepaste pruik) te annuleren binnen 48 uur, zult u niet in rekening worden gebracht eventuele vergoedingen.

2. Als je bent, maar binnen 7 dagen om uw bestelling te annuleren binnen 48 uur, zullen we 50% van de totale kosten van uw bestelling.

Als je in zeven dagen, maar het project dat u uw bestelling te annuleren voor de verzending 3. Alleen vergoedingen vracht zal worden teruggegeven.

Backorder

We zullen een volledige terugbetaling vertraging levering.
Terug